Alla inlägg under januari 2012

Av Flaffen Pettersson - 6 januari 2012 21:03

Hejhej alla! 

Idag sov jag länge. Men hade en söt dröm x) Den var om Ed och Al som barn

<- Ed

   <- Al

BUT REMEMEBER KIDS. ED IS MINE  


HEHE.

Mkt coca cola har det blivit så jag har blivit hyper.

ÅÅH BTW.

Har gjort ett nytt youtube konto.

http://youtube.com/user/FlaffAlchemist/ Så alla vet. :]


Ha en bra kväll nurå!

-Flaff 

Av Flaffen Pettersson - 5 januari 2012 20:51

Heej igen! 

Förlåt, har inte bloggat på länge men jag ska försöka hålla takten! ;) Jag har varit för lat.

Jag har förresten gjort klart mina feetpaws nu :)

OCH KLIPPT MIG! WOOHO! =]

Och ska KANSKE på Foxcon, hoppas det verkligen! Men hur som helst. Här kommer lite bilder :]


Feetpaws WIP:

   

(Gjorde bilden mindre för annars skulle den vara ENORM)

Två stycken! :)

Täckta med silvetejp!

(Jag rekommenderar dock att använda Masking Tape. Kommer inte på vad det kallas på svenska. XD men här kommern bild på det:

     

Det är bra mycket bättre än silver tejp för om du använder silver tejp och ska dra bort det från skummgummit så rycker det faktist bort skummgummi, detta skjädde när jag drog bort det från mina feetpaws. Inte kul alls ska jag säga. Men behövde använda allt jag hade för tillfället. 

Och tillslut, de färdiga fötterna! :]

 

De blev jätte mysiga och fluffiga! :] (Kitsune i bakgrunden xD)

Anyways.


Det var en liten uppdatering om ni var intresserade. Ska snart skaffa mig matrieal till att börja med huvudet! :)


//Flaff <3 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tja.
Vad roligt att du tittade förbi. :)
HAJDÅ!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards