Alla inlägg den 17 januari 2012

Av Flaffen Pettersson - 17 januari 2012 23:29

Hejsan alla!

Jo, det är så att jag behöver lite hjälp. Jag har köpt tyget till Midna cosplayen för bodysuiten. Det är ett vitt stretch matrial och påminner lite om sånt här gummi tyg / badtyg. Men det är det inte.. tror jag? Men hur som helst. Jag måste ha svart textilfärg som täcker halva kroppen skulle jag kunna tänka mig. Jag har sökt en stund nu efter textilfärger på nätet men hittar inget. Antingen så är det jätte små förpackningar eller så måste man köpa de online vilket jag inte kan. Skulle vara bättre om jag såg på en affärs hemsida och sedan åka dit affären. Jag har läst att Panduro har, fast de hade en tub med färg som var inte så super billigt, och jag behöver ju ganska mycket. Det skulle vara bäst med spray textil färg. 

Jag tror dock inte vanlig sprayfärg eller något annat ska kunna funka på tyg. Så det är viktigt att färgen är för tyg. Om ni vet någon affär som har textilfärg, stor förpackning och inte så där super dyr snälla kommentera! Skulle uppskattas jätte mycket!  


Själv ska jag försöka kolla runt här i trakten och i Örebro om det finns något. Om jag hittar något, så uppdaterar jag! :) 


Ha en bra kväll nu! //Flaffen 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tja.
Vad roligt att du tittade förbi. :)
HAJDÅ!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards