Alla inlägg den 13 januari 2012

Av Flaffen Pettersson - 13 januari 2012 18:40

Tjena everyone :D

Först, så måste jag ursäkta för den URUSLA uppdateringen! Skulle igentligen ha bloggat i fredags men annat kom före först, igår var jag hemma själv hela dagen nästan så jag satt och spelade Twilight Princess. Och jag har varit så lat. ): Men nu ni!

Har gjort om mitt fursuit huvud lite så den blev lite sötare och så den inte skulle se så läskig ut :P Jag skulle tagit bilder men såklart så hade min mobil inga batterier, min andra kamera har inga batterier (använder de till Wii dosan) och det blir as dåliga bilder med webkameran. 

Inget mer med det nu...  


Har planerat min nya cosplay! Till Foxcon (om jag får åka dit. Moa ska kanske med men får träffa Lukas isåfall! :] )

Och det är Midna! ^_^

   

Har planerat lite hur jag ska göra ^_^

Har inte så mycket mer att skriva, så hejdå så länge!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tja.
Vad roligt att du tittade förbi. :)
HAJDÅ!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards