Direktlänk till inlägg 17 december 2011

Mys och update

Av Flaffen Pettersson - 17 december 2011 18:30

Tjaafan igen ;D


Gjorde klart svansen till Kitsune (min fursuit) för några timmar sen men ville skriva det när jag fick något mer att skriva om :]

Här är en bild på den

TIIHI söt va?

jag rekommenderar att sy ihop med symaskin då men orkade inte ta fram den, så använde limpistol. Lika bra funkar väll det men det blir inte lika fint x)

Men nu ska jag kolla på Hem Till Midgård eller South Park tror ja med Sportlunch och julmust ^^

håller diverse på med ett julkort till Frosty :) Hoppas hon gillar den!

hejdå alla bloggare! 

 
 
Ingen bild

Lukaswuff

23 december 2011 20:28

it's so fluffcuteee ;3; <333

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Flaffen Pettersson - 23 januari 2012 17:18

Förlåt har inte bloggat på en stund på den här bloggen, har nämlingen en till som jag använder lite mer :)  Kommer switcha lite då och då. ;)    http://southparkfreak.blogg.se/ är min andra, så checka out den gärna! <3 Den är mer för andra...

Av Flaffen Pettersson - 18 januari 2012 19:10


Hejsan alla! Idag har det varit en lång dag. Blev trött på A-tiden... fast det blir man kanske alltid när man repar inför en dans? :P Allafall. Märke precis nu att det snöar ute. Jag gillar snö! <3 :D Så yay! Och imorgon är det bad, inte kul. ...

Av Flaffen Pettersson - 17 januari 2012 23:29

Hejsan alla! Jo, det är så att jag behöver lite hjälp. Jag har köpt tyget till Midna cosplayen för bodysuiten. Det är ett vitt stretch matrial och påminner lite om sånt här gummi tyg / badtyg. Men det är det inte.. tror jag? Men hur som helst. Jag ...

Av Flaffen Pettersson - 16 januari 2012 17:29

Heej! Har bara varit trött idag, inte kul. Men hoppas jag blir lite piggare och gladare imorgon. :P Fast efter skolan idag åkte jag och mamma till Mejk i Linde och då blev man lite piggare :) Där köpte vi lite saker bla. havrekakor, eller någonti...

Av Flaffen Pettersson - 13 januari 2012 18:40


Tjena everyone :D Först, så måste jag ursäkta för den URUSLA uppdateringen! Skulle igentligen ha bloggat i fredags men annat kom före först, igår var jag hemma själv hela dagen nästan så jag satt och spelade Twilight Princess. Och jag har varit så ...

Presentation


Tja.
Vad roligt att du tittade förbi. :)
HAJDÅ!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards